دریافت هند بوک بسیار مفید The Electrical Engineering Handbook برای مهندسان برق
هندبوک "The Electrical Engineering Handbook"، جزو رفرنسهای بسیار عالی و جامع مهندسی برق قدرت میباشد که تقریبن هر اطلاعاتی که یک مهندس برق یا دانشجوی برق به آنها نیاز دارد را در بر می گیرد.
این کتاب مشتمل بر ۷۹ فصل و ۱۰۱۸ صفحه است.
لینک دانلود:
http://tinylink.ir/e-eng-handbook
راهنمای دریافت فایل:
این فایل بر روی رپیدشیر قرار دارد، برای مستقیم کردن موقت لینک دریافت، می توانید به سایت ایران لیچ مراجعه نمایید.
https://rapidshare.com/files/260753624/Chen_The_Electrical_Engineering_Handbook__ISBN_0121709604_.rar
مطالب تصادفی:
تراریوم (Trurumm)
آشنایی با یکی از دوربردترین موشکهای هوا به هوای روسی - Novator KS-172 AAML
اکسس پوینت Wireless Access Point چیست؟ - WAP یا AP
منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
Derive 6.1 نرم افزاری قدرتمند جهت فرمول نویسی - Download Derive 6.1
آشنایی با JavaScript
Welding Stainless Steels and their Properties
The best layout in the Gardens - Garden of Memories
آشنایی با انواع پلیمرها، كاربرد و خواص آنها
منابع کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی
جوش MAG
کاربردهای تکنولوژی RFID در صنعت نساجی
آلیاژهای حافظه دار
آشنایی با گیاه آفتابگردان
سیستم ترمز هواپیما بررسی کلی سرامیکها، لعابها و ...
دریافت نرم افزار نقشه برداری Civil Design & Survey
آشنایی با انواع برج های خنک کننده
خودروهای هیبریدی HYBRID CAR – بخش دوم
خودروهای هیبریدی HYBRID CAR – بخش اول
آشنایی با سیستم های اعلام حریق